loading...
akhbar tecnolozh11
saqar بازدید : 29 سه شنبه 12 اسفند 1399 نظرات (0)

تاکنون ، توسعه دهندگان تکنولوژی کامپیوتر نمی فهمیدند که چگونه می توان از کارتهای شبکه در مساوی ولتاژهایی که شدنی است به علت تصادف آذرخش یا گردهمایی مقدماتی الکتریسیته ساکن در سیم ها برپایی شود ، محافظت کرد. برآیند اینکه ، کارت شبکه "می سوزد" و برای ممانعت از مشکلات پیوستگی کارت جدید ، لازم است کارت "سوخته" را قطع کنید.

 

بدیهی است که این برای بهره‌گیری روزمره بیش از کران دست و پا بوت از روی کارت شبکه راهبند است. حتی اگر کارت در خاتمه عملکردی داشته باشد ، سیستم باید بر روی هر بوت جدا شود. ما تصمیم گرفتیم که خیلی خطرناک باشد. علاوه بر این که گذرگاه برای چند میلی ثانیه در یک حالت ناسازگار است ، ما همچنین تعیین کردیم که پیش از ایجاد انرژی ، ولتاژ سیگنال را اعمال می کنیم و بنابراین تراشه را در حالت قفل پیمان می دهیم و صفحه را از بین می بریم. خطر غیر قابل قبول بود - بالاخره هدف این است که هیئت مدیره شغل کند ، نه اینکه شورا را از بین ببرد.

 

شما دربایستن خواهید داشت

رایانه ، کارت شبکه

Яндекс.Директ

Cheap VPS server!

ПОДРОБНЕЕ

PROFITSERVER.NET

 

Доставка цветов в Кыштым

ПОДРОБНЕЕ

FLOWWOW.COM

 

Получите степень MBA за 1 год!

ПОДРОБНЕЕ

MBAINTENSIVE.RU

دستورالعمل ها

برای صریح و خاموش کردن دشوار افزار دستگاه های گوناگون ، در هر رایانه یک سیستم اساسی ورودی - خروجی نصب شده است که در عوام به آن اشاره می شود. تولیدکنندگان گوناگون مادربردها از طرق گوناگون دسترسی کاربر به BIOS را فراهم می کنند ، اما ریشه-بن-بیخ برای کل آنها یکسان است. برای ورود به BIOS ، بی درنگ بعد از صریح کردن کامپیوتر ، باید یکی از کلیدها را خفگی دهید: Delete ، F10 ، F2 یا Esc. اینکه کدام کلید را باید خفقان دهید به فرآوری کننده ارتباط دارد مادربرد... اگر نخستین باری که نمی توانستید وارد BIOS شوید ، ناامید نشوید ، رایانه را مجدداً راه اندازی کرده و مجدد روشنگری داده شده را با یک کلید سایر و غیره تکرار کنید ، تا زمانی که وارد BIOS شوید.

 

سپس سیستم نتایج را موشکافی می کند ، در چهره لزوم منابعی را برای کارتها اختصاص می دهد و شاید از اینکه شما از کارت بازداشته کاربرد می کنید گلایه دارد. با این حال ، اگر اسلات پذیرش ندهد ، سیستم دیگر زحمت نمی دهد که بیشتر مورد بازجویی قرار گیرد - فقط جلو می رود. پس از چندی اغلب ، نکات برجسته این کارتها را پیدا کردیم. با این حال ، بدون دریافتن شیوه وابستگی عدد تماس ، کاملاً بی سود است.

 

ما نخست سعی کردیم از سمت م componentلفه تخته به صورت دست نویس از چپ به راست برویم. ما یک کارت بی سیم اخیر اصلاح شده در سیستم پیمان داده و برق را روشن کردیم. مشخص شد بیت های شناسایی مثل یک کارت هستند شبکه بی سیماما یک بیت ویژه منزه شده است. ما در ضمن چندین تغییر فضا دیگر را امتحان کردیم ، از جمله شروع در پایین ، آغاز از سمت راست و آغاز از زیر سمت راست. متأسفانه هیچ کدام کارساز نبودند. درست زمانی که می خواستیم تسلیم شویم ، ایده دیگری داشتیم - و عازم برای آزمایش آن داشتیم.

 

Яндекс.Директ

Цилиндрические редукторы 1ЦУ250

ПОДРОБНЕЕ

74RED.RU

18+

Скачайте книгу по Таро бесплатно!

ПОДРОБНЕЕ

LP.RUSTARO.RU

16+

Хотите открыть свою онлайн школу?

ПОДРОБНЕЕ

MARKETINATOR.RU

وارد BIOS خواهید شد صفحه آبی، با موارد سفارشی سازی ، به دو تقدیر دسته شده است. از تمام این نقاط ، برای گزینش بخشی که در نام آن واژه "Integrated" هستی دارد ، باید از فلشهای صفحه کلید کاربرد کنید.

 

پس از ورود به این تقسیم ، یک خط با تقریباً محتوای زیر پیدا کنید - "Onboard LAN Controller". در مقابل این خط ، اگر کارت شبکه از قبل غیرفعال نشده باشد ، وضعیت "Enabled" یا "Enhanced" خواهد بود. باید آن را با استفاده از صفحه کلید به "غیرفعال" تغییر دهید. بعد از تغییر چگونگی ، کلید ESC را اختناق دهید و به فهرست آغاز باز خواهید شد.

 

یکی از امضاهایی که می توانیم برای تعیین اینکه آیا مخاطب های صحیح روی کارت وجود دارد بدون پوشاندن پین و پیمان دادن آن در سیستم کاربرد کنیم. ما می توانیم ادامه بین سپر فلزی روی کارت و پایه هایی را که معتقدیم روی کارت پیمان گرفته اند تست نماییم و بدست آوریم سیگنال صدا در مورد صحیح بودن فرضیه ما ما این را با فرمانبرداری از دستوراتی که می دانیم اشتباه بوده اند ، به طور چکیده آزمایش کردیم و البته دلایل آن جایی فقدان که چشمداشت داشتیم.

 

در این مرحله ، ما اطلاعاتی را در اینترنت یافتیم که ما را بر این ایمان داشت که پایه ها با سر صفحه لبه کارت متناوب هستند ، به عنوان نمونه پایه 1 در سمت چپ جز component پیمان دارد. پایه 2 دقیقاً ذیل پایه 1 است. پایه 3 در سمت راست پایه 1 پیمان دارد. پایه 4 دقیقاً پایین پایه 3 است. و غیره. ما تصمیم گرفتیم پیش از جستجوی پین جدید ، این یک نمونه سایر را نیز آزمایش کنیم. در درستی ، معلوم شد که زمین ها در آن پیمان دارند محیط‌ درستبا استفاده از این روش

 

سپس ، در نیمه دوم صفحه ، باید موردی را به نام "ذخیره تنظیمات" انتخاب کنید. پنجره ای ظاهر می شود که اگر می خواهید تغییرات را اندوخته کنید از شما به انگلیسی پرسیده می شود. با تنگنا دادن کلید "Y" موافقت کنید.

 

اولین چیزی که باید توجه داشته باشید:

اگر از اقدامات خویش مطمئن نیستید ، کاری اتمام ندهید.

از یک متخصص که می داند چه کاری انجام می دهد دعوت کنید. نظر به اینکه BIOS رایانه موفق ترین بستر بازی و آزمایش نیست.

دوم ، اگر چندین کارت شبکه نصب شده است و شما نمی دانید کدام یک درونی است ، تفاوت را نگریستن کنید.

معتبرترین گذرگاه برای حل مشکل شما احضار مستندات مادربرد است. به عنوان یک قاعده ، همه چیز با جزئیات توصیف می شود. در

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 284
  • بازدید ماه : 898
  • بازدید سال : 3,918
  • بازدید کلی : 12,477