loading...
akhbar tecnolozh11
saqar بازدید : 45 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

میز تحریر باکس دار یا میز تحریر باکسدار در این مقاله کوشش داریم شما را با فرآورده میز تحریر باکس دار آریا آشنا کنیم که بیچارگی هر کسی می‌باشد محصولی کوچک و به اصطلاح جمع و جور که برای خواستن و به طور کلی تحریر بسیار مناسب می‌باشد. پس اگر به پیگیری یک میز و صندلی طرح دار و باکس دار پسندیده هستید با ما به اتفاق باشید. میز تحریر باکس دار دقت داشته باشید که دیگر زمان آنکه فرزندان شما بر روی زمین دراز بکشند و تکالیف درسی خویش را انجام بدهند پایان یافته و در ضمن برای جلوگیری از دردهایی که بعدا ممکن است به سراغ فرزندانمان بیاید، بهتر است که به فکر جاسازی میزهایی برای آنها باشیم که از مشکلاتی که بعدا برایشان قبل خواهد آد بازدارندگی کنیم.

میز تحریر باکس دار تاشو و تنظیم شو

این نوع میز تحریر به چهره تاشو طراحی شده است که مایه می‌شود در هر مکانی قابل بهره‌گیری بوده و به همین انگیزه فضای کمی هم برای حفاظت نیاز دارد . از خاصیت های این میز می نا به داشتن باکس داخل پیشه برای جمع آوری وسایل اشاره کرد ، علاوه بر این میز هم تاشو است و هم قابلیت تنظیم بلندی را دارد که می توانید برای از سنین کودک لغایت بزرگسال بهره‌گیری نمایید، علاوه بر این سطح این میز ضدخش است .عکس بعد زمینه

 

فرزندان شما می‌توانند میز های تحریر باکس دار آریا را در منزل به صورت اشتراکی کاربرد کنند چون به صورت تنظیم شو طراحی شده و قابلیت تنظیم ارتفاع دارند می‌توانید با توجه قد بلندی آن را تنظیم کنید.

ابعاد این میز 50*70 است این سایز بسیار پسندیده برای نوشتن و خواستن و ناچیز جا است و به علت اینکه دارای باکس می‌باشد نیاز نیست کتاب روی آن چیده شود و شما به راحتی می‌توانید از باکس آن بهره‌گیری کنید.

 

میز و صندلی تحریر باکس دار تاشو

این محصول با صندلی به اتفاق است صندلی که ارگونومی مناسبی داشته و در درازا بهره‌گیری شما کمتر احساس خستگی خواهید کرد. باید در عقیده داشته باشید استفاده کودکان شما از میز صندلی زیاد برای سلامتی آن ها هنگام آموزه احضار کمک می‌کند چون وقتی فرهنگ آموز بر روی زمین در حال درس خواندن است تن در چگونگی مناسبی پیمان ندارد و در طولانی مدت مایه درد های کمر و گردن برای کودکان می‌شود.میز تحریر آریا طرح دار باکس دار طرح مرد عنکبوتی

 

روکش موجود بر روی آن نیز به چهره وایت برد بوده و قابلیت نگارش و پاک کردن را برای فرزندان شما فراهم می‌کند.

 

میز تحریر تاشو باکس دار یا میز تحریر کتابخانه دار

یکی از معضلاتی که کودکان اثناء مطالعه و انجام دادن تکالیف خود با آن همراه هستند این است که بی نظمی زیادی به علت به کارگیری کتاب و دفتر های زیاد به وجود می‌آید. کودکان معمولا عادت دارند از چندین رنگ مداد و یا اتوماتیک بهره‌گیری کنند بعد مرتب بودن می‌تواند کارایی آن ها را بالا اسیر و راحتتر به تکالیف خویش بپردازند از این رو استفاده از میز تحریر می‌تواند این مشکل را به طور کامل حل کند.عکس بعد زمینه

 

میز های تحریر باکس دار آریا دارای باکس هایی هستند که جای کاملی برای پیمان دادن کتاب ها و همچنین لوازم تحریر اولاد شما فراهم می‌کند.

 

میز تحریر کودک باکس دار

این میز تحریر ها به علت اینکه قابلیت تنظیم ارتفاع دارد پسندیده برای کودکان می‌باشد. بدین منظور طرح های گوناگون کارتونی نیز بر روی آن پیمان گرفته است که بیشتر مورد توجه کودکان پیمان می‌گیرد که تنوع فوقانی هم دارد. سطح این میزضدخش است و می توانید بر روی آن با ماژیک بنویسید یا حتی کلید بکشید و هیچ آسیبی نمی بیند.این میز را از سن 5 سنه به بالا می توانند کاربرد نمایند، تنظیم شو بودن این میز به این صورت است که در زیر میز یک درجه تنظیم دارد که تا 5 درجه قابل تنظیم است و می توانید آن را با هر انداره دلخواه تنظیم نمایید.

 

طرح های کارتونی مانند: زرح بتمن، طرح پونی، طرح فرند، طرح ماشین ها، طرح گیتی، و طرح بن تن .میز تحریر آریا طرح دار باکس دار طرح ماشین ها

یکی از موارد مثبت این گونه میز  این است که به راحتی می‌توان آن ها را تمیز کرده و مایعات باعث تغییر حالت آن‌ها نمی‌شود. انگیزه آن هم به کارگیری روکش ملامینه و قرار دادن نوار PVC در لبه های میز است.

 

ویژگی های میز تحریر کودک باکس دار

حمل نقل آسان با بخش طراحی شده با پایداری کافی

دارای سطح شیبدار

جمع شدن پایه ها به صورت کامل

فضای خالی ذیل میز برای هرچه راحتتر شدن برای قرارگیری پاها

استفاده به عنوان میز لپ تاپ، میز تکالیف، میز طراحی و …

مقاوم در مساوی وزن اجسام لغایت 75 کیلو گرم

موارد بهره‌گیری : اطاق نوجوان ،خوابگاه های دانشجویی ،منازل با فضای کم، به عنوان هدیه

دارای دو ابعاد

دارای طرح مدرج و طرح دار

این میز تحریر تاشو در مدل های وایت بردی حائز روکش فورمیکا میباشد.

دارای جا مدادی

دارای جک آرام بند برای مفتوح و بسته شدن درب باکس

 

میز تحریر باکسدار و صندلی

با جاسازی این محصول شما سایر بیچارگی نیست صندلی جداگانه ای برای آن تهیه کنید چون یک صندلی همرنگ و پیوسته با خویش میز در اختیا شما پیمان می‌گیرد.

در این فرآورده سعی شده است که صندلی با ارگونومی مناسبی ساخته شود که باث می‌شود خستگی در درازا بهره‌گیری به حداقل برسد و به یک محیط راحت برای کاربرد تبدیل شود. میز تاشو تنظیم شو یاس طرح باکس دار که بسیار مناسب است برای پیرامون آپارتمان و منزل های کوچک، این میز را می توانید در مواقع عدم دربایستن جمع کرده و ساحل بگذارید. تاهرسنی ازآن استفاده نمایند.علاوه بر این ، میز دارای یک باکس پنهان است که وسایل اضافه و خودکار و دفتر و… را می توانید در تو آن بگذارید و سطح میز شما همش تمیز باشد.میز تحریر آریا طرح دار باکس دار -7

 

رنگ موجود بر روی پایه های میز به صورت رنگ کوره ای بوده که در استفاده طولانی مدت و در چهره ضربه رنگ پریدگی پیدا نمی‌کند و شما می‌توانید با خیال آسان چندین سنه بدون تغییر ظاهری متعلق به استفاده کنید.

 

ویژگی های محصول

• جنس باکس میز MDF

• پایه ها لوله مبلی با رنگ کوره ای استاتیک

• ابعاد 50*70

• با توانایی افزایش و تفریق بلندی و جمع شدن پایه ها

• جنس صفحات نئوپان ملامینه با نوار لبه PVC و روکش وایت برد

 

قیمت میز تحریر باکس دار آریا

در این فرآورده سعی شده بهترین کیفیت با کمترین خرج برای کاربرد شما فراهم شود. ما تضمین می‌کنیم که فرآورده با کیفیت و با مناسب ترین هزینه را در پسندیدن شما قرار دهیم. برای اخطار از بها و برگزیدن طرح مناسب خود می‌توانید با قسمت محصولات در سایت مراجعه کرده و با تماس با بخش فروش محصول خود را تحویل بگیرید. برای دید محصولات اغلب به سایت آریان رهپویان آپادانا مراجعه کنید.میز تحریر آریا طرح دار باکس دار طرح فرندز

 

 

 

اگر در خانه فضای کافی برای خرید میزهای بزرگ را ندارید این میز زیاد پر استعمال برای شما می‌باشد. حتی اگر فضای کافی برای خرید انواع میز را داشته باشید بهترین گزینش میز تحریر باکسدار است که با پروا به علایق و سلیقه مولود شما می‌تواند تعبيه شود. برای مشاوره مجانی با ما در تماس باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 3,157
  • بازدید کلی : 11,716