loading...
akhbar tecnolozh11
saqar بازدید : 39 یکشنبه 18 خرداد 1399 نظرات (0)

میز و صندلی معمولا بزرگترین وسیله موجود در اتاق خواب، بعداز اریکه خواب است. در نتیجه این دو تکه می توانند فضای بسیار زیادی اشغال کنند. میز تحریر دیواری در مدل های تاشو  الی بی گمان زیادی می تواند سخت کمبود جا در اطاق خواب را برطرف کند. تخت خواب های تاشو بها فوقانی دارند و خرید آنها برای کل بصرفه نیست، اما در عوض میزهای دیواری قیمت کمتری دارند و ظاهری قشنگ و هوشمندانه به دکوراسیون اتاق خواب می دهند.

 

فضای مختصر اتاق خواب دشوار بسیاری از منزل های ایرانی است. میز تحریر هم جزء جدا نشدنی اتاق جوانان است در نتیجه چه بسا در نخست خیلی ها با این جستار ساحل آمده و کمبود فضای اتاق را بجان بخرند، اما دائم راهکاری برای حل سخت وجود دارد. در این پست با طرح های خلاقانه میز تحریر دیواری با توانایی تا شوندگی، آشنا خواهید شد که نه تنها فضای زیاد کمی نسبت به میزهای ثابت اشغال می کند، بلکه از لحاظ زیبایی و کاریی نیز اگر بهتر نباشند، قطعا کمتر نیستند.

همچنین با توجه به اینکه وسایل الکترونیک قابل حمل همانند لپ تاپ و تبلت امروزه کل گیر شده اند، و از این وسایل برای انجام تحقیق و تکالیف نیز استفاده می شود، سایر نمی شود فقط یک محدوده ویژه را برای پیشه با چنین وسایلی در نظر گرفت. برتری بزرگ میز تحریر دیواری تاشو این است که در تمام اتاق های منزل می شود از آنها استفاده کرد. از راهرو و اطاق نشیمن گرفته تا پذیرایی و حتی آشپزخانه نیز می تواند فضا مناسبی برای نصب و شغل با چنین میزهایی باشد.

اتاق کودک یک فضا عالی برای نصب میز تحریر دیواری است. از آنجایی که بچه ها معمولا در اتاق خوابشان جنب و جوش زیادی دارند، پیمان دادن میزی که محدودیتی برای تکاپو آنها ایجاد نکند یک امتیاز مثبت است. مزیت سایر میزهای تاشو در اتاق کودکان ایمنی بالاتر آنها نسبت به میزهای تغییر ناپذیر است. میزهای ثابت معمولا گوشه های تیزی دارند که برای کودکان پر جنب و جوش در فضای کم اتاق، شدنی است خطر باریکلا باشد. میزهای تاشو وقتی نیازی به حضورشان نیست، به داخل دیوار جمع شده و برآیند اینکه خطری سلامت کودک را تحدید نمی کند.

 

مدل های کشودار میز تحریر دیواری ایده دیگری هستند که برای بیشینه نمودن فضای اندوخته سازی طراحی شده اند. اگرچه کشوی این میزها عمق کمی دارد ولی بهرحال برای پنهان کردن تند وسایل تحریر، بهترین گزینه هستند. همانطور که در شکل های ذیل مشاهده می کنید، تمام میزهای تحریر تاشو، حتما نباید مربعی یا مستطیلی باشند، ایده ها و طرح های خلاقانه دیگر با شکل های گوناگون تر هم در بازار موجود هستند که جذابیت اکثریت نسبت به مدل های مرسوم دارند. حتی اگر بازهم چنین میزهایی بنظرتان جذاب نمی آیند، می توانید شکل باره پسند خود را به یک نجار چیره دست سفارش دیتا و یک میز خلاقانه با طراحی خودتان داشته باشید.

 

30 مدل از مدلهای جدید میز تحریر دیواری

افرادی که به ظاهر میز خیلی اهمیت می دهند، شدنی است بخاطر نما خیلی ساده و گاهی غیرمعمول میزهای دیواری چندان رغبتی به خرید این مدل میزها نداشته باشند، ولی اصلا جای نگرانی نیست، بعضی مدل ها هستند که بسیار مانند به میز تحریر مقاوم دیده می شوند. خصوصا هنگامیکه زاویه حصار قرار بگیرند. همانطور که در شکل اول تماشا می کنید، این مدل ها وقتی باز می شوند، بخاطر پایه دار بودن، خیلی شبیه میز تحریر ثابت دیده می شوند. وقتی هم که جمع می شوند، دقیقا شغل یک کتابخانه یا شلف دیواری را انجام می دهند. میز تحریر دیواری با چنین قابلیتی، یک برگزیدن کاملا هوشمندانه است.

 

کارآمدترین مدل میز تحریر، مدلی است که علاوه بر قابلیت لغایت شوندگی، دارای قفسه و شلف برای نگهداری وسایل تحریری نیز باشد. میز تحریری که فاقد کمد و کشو یا گنجه و شلف باشد، کارایی اش بشدت کاهش پیدا می کند. میزهای تاشو وقتی به درون حصار جمع می شوند، همانند یک کتابخانه دیواری دیده می شوند. اما مزیت بزرگ قفسه به اتفاق میز، خلوت نگه داشتن سطح میز است. از آنجایی که میزهای تاشو نسبت به میزهای تغییر ناپذیر سطح شغل اقلیت دارند، خیلی مهم است که فضای روی میز برای پیشه تا جای ممکن خلوت و مرتب باشد.

برای تزیین و طراحی دکوراسیون خانه تان، سعی کنید خیلی مقید به یک سبک طراحی نباشید و در برابر همش روشی را گزینش کنید که به بهترین شکل در خانه تان جواب می دهد. در آپارتمان های کوچک با فضای محدود، طراحی یک دیوار چندکاربره با میز تحریر دیواری در اطاق نشیمن یا طباخ خانه که هم نقش میز ناهارخوری را ایفا کند و هم فضایی برای کار، یک ایده هوشمندانه خواهد بود. کم و بیش مشابه همین شیوه را می شود در اطاق خواب نیز پیاده کرد. بست خواب هایی هستند که هنگام جمع شدن تبدیل به یک میز تحریر می شوند. اگرچه بها خرید و اجرای چنین مدل هایی گران تمام می شود ولی برای فضاهای کوچک، خرج کردن هزینه های بالا کاملا قابل توجیه است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 347
  • بازدید ماه : 961
  • بازدید سال : 3,981
  • بازدید کلی : 12,540