loading...
akhbar tecnolozh11
saqar بازدید : 41 شنبه 24 خرداد 1399 نظرات (0)

بهترین بازی های ترسناک در عالم + تصاویر

داستان های خوفناک از اولین بار که کتاب ها چاپ شد و فیلم ها ساخته شدند، در میان ملت شهرت داشته اند. با به هستی آمدن گونه جدیدی از صنعت سرگرمی به اسم بازی های کامپیوتری این سبک در این صنعت نیز ورود پیدا کرد.

با اینکه اولین فیلم ها یا سرگذشت های ترسناک نتوانستند علاقه مندان زیادی را جذب خویش کنند، بازی ها از اولین روزها کامیاب شدند لغایت جمعیت زیادی را جذب سبک خاص خویش کنند. در این گزارش نگاهی داریم به شماری از بهترین بازی های ساخته شده بر اساس امتیازی که از منتقدان گرفتن کرده اند. سیستم این امتیاز دهی به چهره درصدی است.

 

Dead Space 2, 2011: 89.1%

این بازی که نسخه دومی سری محسوب می شود در سنه 2011 وارد بازار شد و توانست در وسط مخاطبان و منتقدان به امتیاز خوبی دست یابد. این بازی که بر بنیاد گفته خرده گیران امکانات جدیدی نسبت به نسخه پیشین ارایه نمی دهد، توانست تا خاصیت های یک بازی ترسناک را به خوبی اجرا کند.

 

 

 

 

 

 

 

 ---------------------------------------------

 

Left 4 Dead, 2008: 89.44%

شرکت Valve از کمپانی های بازی سازی است که معمولا ساخته هایش شهرت جهانی پیدا می کنند. این شرکت هر چند سنه یکبار بازی جدیدی تولید می کند که در اکثر مواقع به کامیابی بسیار احسان دست می یابد. Left 4 Dead نیز در وسط بازی هایی است که بعد از انتشار توانست در میانی علاقه مندان بسیار دوست داشتنی شود. در این بازی 4 نفر باید با مشارکت یکدیگر سعی کنند لغایت در وسط چندین زامبی به مکان امن برسند.

 

 

 

 

 

 

 

 ---------------------------------------------

 

Resident Evil, 2002: 89.75%

اگر شما از علاقه مندان بازی های خوفناک هستید مطمئنا تا به حال نام این بازی را شنیده اید. بازی Resident Evil که نسخه اول آن در سنه 1996 وارد بازار شد در میانی اولین بازی های ترسناکی است که داستانی عمیق را به به اتفاق گیم پلی جذاب به مخاطبان ارایه کرد. این نسخه از بازی در سال 2002 با کیفیتی بهتر بازسازی شد و توانست به فروشی بیش از 1.5 میلیون نسخه دست یابد.

 

 

 

 

 

 

 

  بیشتر بخوانید: تعلیم نصب بازی دیتا دار

 

 

 ---------------------------------------------

 

Eternal Darkness: Sanity’s Requiem, 2002: 90.58%

این بازی که برای کنسول GameCube ساخته شد در میانی اولین های این صنعت بود که کوشش کرد لغایت نوع جدیدی از المان های خوف را وارد بازی کند. شما در بعضی مراحل با ارورها و صفحاتی رو به رو می شدید که توهم ایراد در دستگاه را به شما وارد می کرد، همچنین در بعشی مواقع صدای بازی خویش به خود مختصر و بسیار می شد تا مخاطب را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد. بسیاری از منتقدان و علاقه مندان این ژانر خواستار نسخه جدید و شفا مکشوف این بازی شده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 ---------------------------------------------

 

Limbo, 2010: 90.68%

بازی لیمبو در این فهرست در میانی بازی های است که بیشتر حال معمایی دارند. این بازی تماما خلنگ و دو بعدی گونه جدیدی از پیرامون تاریک را به صنعت بازی شناسایی کرد و پرتو داد که حتی بدون یک خط دیالوگ می طاقت گرد از بهترین بازی های ترسناک را تولید کرد. با این که پسین این بازی باعث شد لغایت کسان بسیاری از امتیاز نهایی آن بکاهند اما این بازی هم چنان توانست به شهرت نکوداشتن دست یابد. بسیاری از خرده گیران بازی لیمبو را به عنوان نوعی از هنر معرفی کرده اند و گفتند که باطن آن زیاد وسیع تر از نما آن است.

 

 

 

 

 

 

 

---------------------------------------------

 

System Shock 2, 1999: 92%

یک بازی باستانی که با پیمان دادن المان های شخصیت سازی در یک پیرامون خوفناک سعی کرد الی بازی کن را اغلب وارد حکایت کند. با این که این بازی نتوانست به فروش احسان دست یابد الی در پایان از بسته شدن گرد از استودیو های سازنده جلوگیری کند، اما توانست در میانی خرده گیران و بازی کنندگان کمی که آن را خریداری کده بودند به محبوبیت احسان دست یابد.

 

 

 

 

 

 

 

 ---------------------------------------------

 

Resident Evil 2, 1998: 93.13%

همانطور که گفتیم سری رزیدنت اویل در صنعت بازی های رایانه ای بسیار نشان گذار بوده است. دومین بازی این سری که در این فهرست پیمان گرفته دومین بازی این مجموعه نیز هست که در سال 1998 وارد بازار شد. این نسخه با شناسایی ویژگی های جدید و مسیرهای مختلف برای بازیکن توانیت به محبوبیت و فروش بسیار خوبی دست یابد.

 

 

 

 

 

 

 

 ---------------------------------------------

 

Resident Evil Code: Veronica, 2000: 93.79%

با اینکه این بازی به صورت رسمی عدد ای نداشت، نسخه چهرام از این سری بود که منحصرا برای کنسول دریم کست وارد بازار شد. پس از اینکه سگا ساخت کنسول را به صورت کامل ساحل گذاشت نسخه ای جدیدتر از این بازی برای پلی استیشن 2 وارد بازار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 ---------------------------------------------

 

The Last of Us, 2013: 95.04%

یکی از جدیترین بازی های ترسناکی که به چهره انحصاری برای کنسول پلی استیشن وارد بازار شد،این بازی است که توانست به عنوان یگانه از بهترین بازی های خوفناک خود را مطرح کند. سرگذشت عمیق، طراحی هنری زیبا و همچنین گیم پلی جذاب باعث شد الی این بازی در واپسین،انجام سال به عنوان بهترین بازی سنه بسیاری از منتقدان شناسایی شود.

 

 

 

 

 

 

 

 ---------------------------------------------

 

Resident Evil 4, 2005: 95.85%

این بازی که در سنه 2005 وارد بازار شد در نخست به علت ایجاد تغییراتی در مکانیک اصلی بازی، مایه شد لغایت با نقد منفی بسیاری از طفداران مواجه شود. اما بهره‌گیری این بازی از امکاناتی جدید برای ایجاد خوف باعث شد لغایت خرده گیران امتیازهایی زیاد بالا را نسیب آن کنند. این بازی نشانه می دهد که برپایی تغییر در اصل مکانیک یک سری ممکن است در پیش درآمد مایه نقد منفی مخاطبان شود اما در دراز مدت می تواند تاثیرات مثبتی در سری داشته باشد.

 

منبع:  https://www.beytoote.com/computer/technews/horror3-game1-pictures.htmlhttp:/www.beytoote.com/computer/technews/horror3-game1-pictures.html

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 313
  • بازدید ماه : 927
  • بازدید سال : 3,947
  • بازدید کلی : 12,506