loading...
akhbar tecnolozh11
saqar بازدید : 53 دوشنبه 30 تیر 1399 نظرات (0)

ورد پرس چیست؟

در تعریف ساده و صریح از وردپرس می تاب گفت که یک سیستم مدیریت محتوای سایت ساز می باشد که به کمک آن می توانید وب سایت ها و تارنگار های مختلفی را تاسیس کنید.

 

برای راه اندازی کردن وردپرس فقط نیاز است که پسینیان نسخه موجود آن را دانلود کرده و با تهیه یک هاست پسندیده برای نصب آن اقدام کنید. وردپرس به گونه‌ای طراحی و کدنویسی شده است که با موتورهای جستجو نظیر گوگل به صورت استاندارد و زیاد مناسبی بهینه‌سازی خواهد شد.

 

6 افزونه برتر سئو وردپرس

افزونه های سئو وردپرس

 

سئو

بهینه سازی برای موتورهای جستجو  برای درمان عملکرد سایت را سئو می گویند. فاکتورهای بسیار زیادی هستی دارند که می توانند بر سئو وب سایت شما تاثیر گذار باشند که توجه به این فاکتورها و استفاده درست از هریک متعلق به ها از اهمیت فوقانی برخوردار می باشد و این فاکتورهای کارایی گذار از کلماتی که شما در محتواها خویش از آن ها بهره‌گیری می کنید شروع می شوند و لغایت لینک هایی که از سایت های سایر گرفتن می کنید پیوسته دارند که باید به این فاکتورها توجه بسیار داشته باشید.

 

۶ افزونه برتر سئو وردپرس

در مطالب بالا به کوتاهی با وردپرس و سئو آسنا شدید و دانستید که هر یک متعلق به ها چه ویژگی هایی دارند و چگونه می توانند در کسب رتبه بالا در نتایج جستجو به تارنما شما کمک کنند. حال می خواهیم در پیوستگی مطلب امروز شما را با ۶ افزونه برتر سئو وردپرس آشنا کنیم. این افزونه ها عبارتند از:

 

افزونه Yoast

افزونه Broken link checker

افزونه Schema Pro

افزونه Semrush

افزونه SEO Image Optimizer

افزونه Image Compression plugin

افزونه Yoast

اولین افزونه برتر سئو وردپرس ، افزونه یواست می باشد. این افزونه اولین و بهترین افزونه ای است که در وردپرس نصب می شود. با نصب این افزونه در وردپرس می توانید قابلیت هایی را که در وردپرس هستی ندارد بسهولت در برگزیدن داشته باشید و آن ها را به وردپرس خویش اضافه کنید.

 

قابلیت هایی که بدست این افزونه می توانید در وردپرس اضافه کنید عبارتند از:

 

اضافه کردن مقدار متا

ساخت نقشه سایت

متصل شدن به سرچ کنسول

تغییر مسیر

ویرایش کردن  Robots.txt

افزونه YOAST

افزونه یواست

 

قبل از اینکه بخواد یادم بره این رو حتما در مورد افزونه یواست بدونید که این افزونه بخشی داره که با چراغ های قرمز زرد و سبز به شما میگه محتوای فرآوری شده ی شما چقدر خوبه یا کجاهاش سخت داره ، این رو بدونید که خیلی هم به این چراغ ها پروا نکنید و بیشتر انرژی تون رو برای فرآوری محتوای خوب و یونیک (تولیدی و اورگانیک) بذارین لغایت اینکه بخواین چراغ های Yoast رو سبز کنید، چون اون فقط یه برنامه اس بدون هیچ هوش مصنوعی و تنها با چند لغایت قانون ساده میشه گولش زد، اما با این کارها نمیشه گوگل رو بعید زد.

 

افزونه Broken link checker

این افزونه ساده ولی در همان سان بسیار نیرومند می باشد که به کمک آن لینک های ویران را معرفی کرده و می توانید به سرعت برای رفع آن ها اقدام کنید. این افزونه به شما کمک خواهد کرد که با معرفی لینک های شکسته که در سایت شما وجود دارد دیگر صفحات سایت شما مبتلا خطای ۴۰۴ نشود. در ذیل یک مثال از طریق عملکرد پلاگین broken link checker را در تصویر نگریستن می کنید. همونطور که در تصویر می بینید ما یک آدرس الکی از سایت آمازون پیمان دادیم که این پلاگین اون رو تشخیص دیتا و خیلی راحت اکنون میشه لینک رو برداشت.

 

افزونه تشخیص لینک های شکسته

افزونه و پلاگین Broken Link Checker

 

افزونه Schema Pro

افزونه سوم از ۶ افزونه برتر سئو وردپرس ریچ اسنیپ ها هستند که به بهبود بازدید و کلیک خوردن مطالب سایت شما زیاد کمک خواهند کرد. همانطور که می دانید هر چه میزان نزخ کلیلک در سایت بیشتر باشد بی گمان شدامد سایت بیشتر خواهد شد و در نتیجه رتبه و جایگاهی که سایت از موتورهای جستجو کسب می کند بهتر خواهد بود.

 

با کمک این افزونه شما اطلاعات بیشتری را در ارتباط با مطالب سایت خویش به گوگل خواهید داد و کاری می کنید که فهم این مطالب برای موتورهای جستجو راحتر باشد.

 

افزونه Semrush

افزونه semrush ابزاری است که در مقوله تحقق واژه ها کلیدی مورد بهره‌گیری پیمان می گیرد و به بهینه سازی و ردیابی رتبه آن ها کمک می کند.

 

افزونه برتر سئو وردپرس

افزونه Semrush

 

افزونه SEO Image Optimizer

درباره بهینه سازی تصاویری که در محتواها و دیگر تقسیم های تارنما خود متعلق به ها بهره‌گیری می کنید بارها در مقاله های گوناگون صحبت کرده ایم و به اهمیت آن ها اشاره داشته ایم.

 

با بهینه سازی کردن عکس ها می توانید شدامد بالایی را از موتورهای جستجو بدست آورید در صورتیکه عکس ها استفاده شده در سایت خویش را به تگ alt اضافه کرده باشید. از مهم ترین نکات در سئو و تجربه کاربری یا همان ux چیست بهینه سازی تصاویر می باشد که می تواند بر سرعت سایت نیز تاثیر بگذارد.

 

افزونه Image Compression plugin

آخرین افزونه از ۶ افزونه برتر سئو وردپرس که می خواهیم به آن بپردزایم افزونه Image Compression plugin می باشد. با در نظر گرفتن این جستار که استفاده از تصاویر می تواند جذابیت بیشتری به سایت شما دهد و توجه به این موضوع که ما معمولا در نوشتار ها و محتواهای خود از سه تصویر پیوسته بهره‌گیری می کنیم باید کیفیت و حجم عکس ها را هم در نظر داشته باشیم.

 

بهترین کاری که در زمان برگزیدن تصاویر برای سایت خویش می توانید اتمام دهید نخست برگزیدن عکس پیوسته با سایت خویش می باشد و دوما کیفیت تصویر است. حجم تصاویر مورد استفاده نباید اغلب از ۴۰۰ کیلوبایت باشد زیرا هر چه حجم تصاویر بیشتر باشد سرعت لود شدن کاهش پیدا خواهد کرد. بعد این نکته را همش به خاطر داشته باشید که از عکس های با کیفیت در حجم های ذیل برای تارنما خویش بهره‌گیری کنید.

 

حرف آخر

در مقاله امروز ۶ افزونه برتر سئو وردپرس را به شما معرفی کردیم و امیدواریم که با استفاده از آن ها بتوانید سئو سایت بهتری را در پسندیدن داشته باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 346
  • بازدید ماه : 960
  • بازدید سال : 3,980
  • بازدید کلی : 12,539