loading...
akhbar tecnolozh11
saqar بازدید : 42 یکشنبه 01 تیر 1399 نظرات (0)

ده چیرگی لازم برای معلمان سده بیست و یکم

 

آموزش دادن به جوانان یک شغل چیره دست و در همان سان بحران برانگیز باشد. برای این که یک معلم در کارش تأثیرگذار باشید، به چیرگی های متفاوت همراه با دانش و تجربه بیچارگی دارد.

 

 

 

آموزش دادن به جوانان یک کار چیره دست و در عین حال بحران برانگیز باشد. برای این که یک آموزگار در کارش تأثیرگذار باشید، به مهارت های متفاوت به اتفاق با نزاکت و تجربه بیچارگی دارد.

 

 

 

در پیوسته چند مهارت سودمند بیان می شود که معلمان قرن 21 به آنها دربایستن دارند. صبر و حوصله در بالای لیست پیمان دارد. سپس در ارتباط با توانایی تطبیق پیدا کردن با تکنولوژی های جدید و روش مدیریت شهرت آنلاین خویش در رسانه های اجتماعی صحبت می نماییم و در کنار اینها 8 مهارت سایر باره بیچارگی معلمان امروزی را برمی شمریم.

 

 

 

1- صبر و حوصله

 

مهم ترین مهارتی که هر معلم باید داشته باشد صبر و حوصله است. داشتن صبر و بردباری برای مواجهه با فرهنگ آموزانی که پس از یک ماجرا نمک می ریزند بایسته است. همچنین صبور بودن کمک می کند که آموزگار روزهای تکراری کلاس درس را پشت سر بگذارد.

 

 

 

2- درک تکنولوژی های جدید

 

ما در عصر دیجیتالیم. در چند سال ماضی پیشرفت های زیادی در تکنولوژی آموزشی به هستی آمده است و کماکان گواه رشد تند آن هستیم. نه فقط بایسته است که معلمان با جدیدترین فناوری ها آشنا باشند، بلکه باید بدانند که کدام افزار دیجیتالی برای نزاکت آموزان و کلاس شان پسندیده است.

 

 

 

3- تصور خلاق

 

مؤثرترین ابزاری که یک معلم می تواند مورد بهره‌گیری قرار دهد تخیلش است. در حال آماده در کلاس های آموزه سراسر آمریکا استانداردهای دولتی مشترکی (CCSS) به پیشه گرفته می شود که طبق آن بسیاری از معلمان دریافته اند بیش از هر موعد دیگری به استفاده از پنداشت شان بیچارگی دارند. معلمان باید خلاق باشند و از روش های منحصر به فردی برای درگیر کردن فرهنگ آموزان شان در یادگیری استفاده کنند.

 

 

 

4- بازیکن تیم

 

بخشی از پیشه معلمی طاقت پیشه کردن با هم و به عنوان عضوی از تیم است. این شغل تدریس دسته جمعی نامیده می شود. هنگامی که معلمان با هم به چهره یک تیم کار می کنند، برای دانش آموزان فرصت بهتری برای یادگیری و لذت بردن از تعلیم فراهم می کنند.

 

 

 

5- مدیریت شهرت آنلاین

 

امروزه، اگر نگوییم همه معلمان اما به هر حال اغلب معلمان در فضای آنلاین حضور دارند. به این معنی که فرد «شهرت آنلاین» دارد. معلمان امروزین باید بدانند که چگونه شهرت آنلاین شان را مدیریت کنند و البته حق دارند که در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشند. LinkedIn برای وابستگی با همکاران بایسته است، اما احتمالاً حضور در هر سایت چت یا شبکه اجتماعی ای که ادب آموزان در آن هستند، ایده نکوداشتن نیست.

 

 

 

6- ارتباطات

کاهش قیمت تورهای دلشاد و لوکس

هارد اکسترنال در حجم‌ها و مدل‌ها‌ی مختلف

 

توانایی برقراری ارتباط با نه فقط دانش آموزان، بلکه با والدین و کارکنان مهارتی اساسی برای هر معلم است. تقریباً همه روز معلمان به برقراری ارتباط با فرهنگ آموزان و کارکنان می گذرد بنابراین معلمان باید بتوانند واضح و مختصر گفتگو کنند. اگرنه، معلم باید یک دوره بازآموزی را بگذراند و چیرگی های ارتباطی اش را تجدید کند.

 

 

 

7- بدانند که چگونه منابع جذاب را پیدا کنند

 

امروزه، لازم است معلمان بتوانند منابع خلاق و جذابی را پیدا کنند که به آنها کمک کنند ادب آموزان را روی انگشتان شان بچرخانند. این به معنی جستجوی برنامه های جدید برای استفاده، بازبینی وب برای الهام اخذ و نیز مشترک شدن با خبرخوان های RSS است لغایت آخرین فناوری های آموزشی جدید را بدانند.

 

 

 

8- یادگیری مدام

 

معلمان تأثیرگذار با کمپانی در دوره های آموزشی حرفه ای به بالندگی می رسند. آنها در سمینارها، کارگاه ها و هر آن چه آنها را معلم بهتری می سازد کمپانی می کنند.

 

 

 

9- می دانند که چه موقع کار و جنبش شان را کنار بگذارند

 

معلمان معاصر می دانند چه موقع زمانش است که وقت شان را به خوشی بگذرانند، چه موقع شبکه اجتماعی را ساحل بگذارند و چه زمانی استراحت کنند. می فهمند که همین اکنون که فرسودگی شان به بیشینه رسیده، فلذا برایشان ضروری تر است که از کار و جنبش شان بکاهند و وقتی را به خودشان اختصاص دهند.

 

 

 

10- تطبیق پذیری

 

توان تطبیق دادن خود، مهارتی است که هر معلمی باید داشته باشد، چه معلم یک آموزگار امروزین باشد چه نباشد. معلمان باید بتوانند براساس شیوه ای که ادب آموزان یاد می گیرند و رفتاری که نزاکت آموزان در کلاس به نمایش می گذارند، برنامه های درسی شان و غیره را تطبیق دهند. این صفتی است که باید همراه با صبر اتمام گیرد.

منبع:  https://www.beytoote.com/scientific/midanid/skills2-needed-century21-teachers.html

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 295
  • بازدید ماه : 909
  • بازدید سال : 3,929
  • بازدید کلی : 12,488